Ép testben Ép Lélek

Ép testben Ép Lélek

Rólam

2019. augusztus 30. - Kissdóri

oktatoi.jpgKiss Dóri vagyok. Szabadidőmben jógaoktató, civilben online marketinges a mesterségem.

Be kell vallanom, ez nem tipikusan az "elsőre szerelmes lettem a jógába" sztori lesz.

Iszonyatosan szkeptikusan kezdtem anno neki a jógának - találtunk egy olcsó jógabérlet kupont, szóval kipróbáltuk az egyik barátnőmmel a dolgot.

Bárcsak lenne róla képem vagy videóm, hogy néztem ki, és mit éltem át az első jógaórán. Rettenetes volt.

Fájt a csend és a nyugalom, hogy fegyelmeznem kell magam, hogy fáj és húzódik, és hogy általában nem megy.

Évek teltek el, és hullámzó intenzitással jógáztam - közben volt minden más, TRX, crossfit, kungfu és amit akartok. 

És az évek úgy teltek, hogy egyre érdekesebb kezdett számomra lenni a jóga - végre egy dolog, ami nehéz, és amit "meg kell hódítani". (Mert hogy én alapvetően elég kötött vagyok.)

Aztán végül a jóga igázott le engem, mivel beláttam, ez a világ egyik leghasznosabb dolga. Tényleg.

Erős és egészséges vagyok - erősebb és egészségesebb mint valaha voltam. Mind fizikailag (ha csak a muszklit nézzük), mind mentálisan nézve.

A jógaoktatással az a célom, hogy egy görnyedt nap után ki tudj tekeredni, és helyre tudd rakni Magad. Hogy megerősödj, hogy rugalmas és mozgékony legyél.

A jóga pedig nem csak nőknek való - a jóga mindenkinek való, aki embernek szeretné érezni magát.

Ja és hogy rólam mit kell tudni? 

Én gyógyítani és segíteni szeretnék Neked. Igyekszem minden létező anatómia tudást felszippantani, hogy a mozgásod fejlesztésében kompetens legyek. Vesszőparipám a gerinc egészsége, amit olyan gyakran alábecsülünk. De erről talán egy másik cikkben. 

Tanulmányaim:

  • 200 órás Hatha Jógaoktató Alapképzés, Downdog Jóga Stúdió (2018)
  • Gerincterápia jógával, Bene Máté Gerincakadémia (2018)
  • Mentorprogram jógaoktatónak, Bakonyi Panni (2018)
  • Fasciology, tensegrity, ízületek mesterképzés, Bene Máté Gerincakadémia (2019)
  • TestSzobrász képzés (TestSzobrász Inas) - Fasciális lazítás manuális technikával (2020)

És a lényeg, akik miatt csinálom ezt az egészet - ti, a gyakorlók:

varkert.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anima-sana.blog.hu/api/trackback/id/tr115032722
süti beállítások módosítása